måndag 6 juni 2011

Före & efter

Hej svejs!
Välkommen hit.
Undrar ibland om någon läser härinne hos lilla mig.
Egentligen spelar ju det ingen roll för det är ju roligt att bara skriva och visa lite bilder.
Även om det inte är speciellt ofta jag håller till här, eller hur:-)
Men på latsidan ligger jag inte.....snart är hela hemmet härligt pyntat till Oscars student på fredag.
Jag är så nöjd så det är nästan att det skulle gå att ta hit någon från ett inredningsmagasin och fota nu, hahahaaaa.
I alla fall så har jag målat en gammal klocka........vit så klart.
Allt blir så fint i vitt med lite svart stämpeldyna på kanterna, så kallad chalkning.
Min söta dotter Malin har målat vita bräder som hon textar helt underbart vackert på fri hand.
Så en hänger på hennes rum, en på ytterdörren och en i köket.
Men här kommer klockan, före & efter:

Nehej, nu ska jag fortsätta att pynta hemmet med söta saker.

Förresten, igår var jag och min goa vän Annika ute och shoppade.
Vi köpte mammelucker, alldeles ljuvligt söta med spetskant,
jag hittade två glittriga smycken som jag ska ha på mig på fredag.
Köpte även två mini kristallskålar.

Kram Stina
♥

Inga kommentarer: