tisdag 7 juni 2011

Lite shopping, pyssel & mys♥

Köpte mig två nummer av tidningen och så lite lyxchoklad, mumsmys ikväll på altanen♥
Gammal kär kruka med murgröna, söt rosett & romantiskt ägg.

Har pysslat en krans av gamla lakansbitar & spets som jag knutit på en ståltråd formad till hjärta♥
Gjorde även en strut idag med tejp från Tim Holtz, tårtpapper, söt bild, vit ros och rosett.

Lite bilder från köket.
Gjorde en krans till spiskåpan med ett vitt trähjärta som jag textat för hand.
Ovanför fönstren hänger nu Malins skylt som hon målat och textat på fri hand.
Ett litet vitrinskåp fyllt med godsaker.

Hallen har också blivit fin.
En skohylla målad och textad av Malin.
Ja, nu är vi redo för studentfest på fredag.
Det ska bara fixas lite god mat och tårta, sedan blir det party:-)

Nu ska jag baka cupcakes och därefter så lockar soffan på altanen och ja, du vet:
Tidningar & choklad♥

Kärlek från Stinas lilla Rum

1 kommentar:

Liza - Mamma till Joline sa...

Att jag missat denna bloggen.

Vilket underbart kök!