lördag 7 maj 2011

Va, ett inlägg......

.....från Stina
Det var inte igår.
Men det är på tiden, eller hur?
Saker och ting händer, tillvaron förändras från en stund till en annan och blir sig aldrig mer lik.
Du som läser min söta dotters blogg anar nog vad jag menar. 
Jag kommer inte att skriva mer, inte nu i alla fall.
Det skulle bli lite för djupt.
Just nu.
Så nu blir det istället yta och lättsamt.
Jag har varit på resa idag.
En bussresa med Merkraft till Danmark och Louisiana.
Underbar dag med bästaste vännen och kollegan syster Ann.
Vi har bara myst hela dagen.
Bussresan var som den brukar bli, jag somnade. (Sötaste Camilla K, om du läser här,
du vet ju hur det är att vara på bussresa med Stina).
I Danmark blommade det minsann ordentligt.
Ann & jag kollade snabbt på Picasso-utställningen (inte min smak)
för att istället vara ute i solen och njuta av naturens rikedom.
Helt klart en perfekt dag.
Sol, skratt, blommor, hav, skratt, fågelkvitter, wienerbröd och en söt och mumsig jordgubbsbakelse.
Mmmmm för en Stina som älskar sött.
Nu är det kväll och söta Malin, Jennifer och Lollen sitter och grillar bananer med choklad.
Ser så gott ut. Vilken tur att jag har ett smarrigt wienerbröd kvar att glufsa i mig.
Tänkte kolla på film ikväll, men har inte valt vilken än.
Det kan ta en stund att välja och det brukar sluta med att jag.........somnar.
Men vänta, det blir ingen film, det blir bastu istället, nice.-)
Det blir en underbar avslutning på dagen.

Från hjärtat
Stina

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin dag i Danmark och det vädret.Sitter och njuter i växthuset.Mor.