fredag 17 juni 2011

Underbart♥

Igår var det en underbar dag.
Då packade jag upp nytt i butiken och på kvällen en helmysig tjejkväll.
Kvällen avslutades med att vi åkte ned till butiken för att kolla nyheterna.
Jag skrattade högt för mig själv när 3 bilar i rad åker sent på kvällen till butiken.
Ja, en rolig kväll med många skratt.

Jag fick en present av söta Annika.
En rosa påse med en fin etikett hon gjort själv.
Inuti påsen låg den allra sötaste paket med spetssnöre.
Och inuti låg de allra, allra sötaste trädgårdsvantar.
Yippeeeeee! så glad jag blev.
När vi var i Alingsås häromdagen gick jag länge och tittade på vantarna inne på Balders Hage.
Och tänk, nu fick jag dom. TACK vännen!

Ja, älskar sött & gott, det gör jag verkligen.
Både till kropp, själ och ande.
Att locka fram det söta och goda hos mig själv och andra. Det vill jag göra varje dag!
Hitta godsakerna i vardagen.
"Plocka russinen ur kakan".
Se ädelstenarna runt omkring mig.

Sedan är det ju väldigt gott att äta lite av det där innehållet
 i den nya Pollypåsen som ligger i glasskålen.
Jag kan bara inte låta bli, det är ju så sött & gott:-)
Kärlek från Stinas Lilla Rum

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig kväll,bakat idag och nu ska jag göra en god sallad till kvällen.Mor.