onsdag 29 juni 2011

Nypysslat & Nybakat



Hejsan!
Visar lite vad jag pysslat inför Apladalen.
Ja, inte kakan då.
Den ska vi ha på picknick idag.
Hade ju lite blått strössel kvar sedan studenten så det fick bli en sverigekaka:-)
Men åter till pysslandet eller skapandet, vad jag nu ska kalla det.
I alla fall så har jag gjort mycket, enligt mig, fina saker att ha med till Apladalen.
Jag har stansat ut massor av tårtpapper med min Sizzixmaskin.
Dessa ska sedan användas som dekoration.
Jag har gjort färdiga presentpåsar fyllda med söta godsaker, dock ej ätbara.
Söta berlocker i olika modeller och färger ska också med.
Nu ska jag ner till butiken för att göra några träetiketter.

Sedan blir det picknick, kanske på Hyltenäs kulle.
Där är utsikten fantastisk.

Kärlek från Stinas Lilla Rum

Inga kommentarer: