tisdag 14 juni 2011

Underbar studentdag♥

 Ja, så blev studentdagen verkligen, helt underbar.
Allt blev bra och dagen blev också väldigt rolig.
Jag gick runt och var så stolt för min duktige son.
När jag & Malin kom fram till lastbilen som ni ser på bilderna så sa vi båda:
Vi vill åka med!!! Men det hade nog inte varit så populärt, hihihiiiii
Kan ju erkänna att när dagen var över så var jag ganska trött:-)
Men vad fort det går, tiden alltså.
Tur jag har massa bilder att njuta av nu. 



Avslutar med ett ljus med tillhörande dekoration som jag har på altanen.
Med texten: Den blomstertid nu kommer.......
Ja, nu är sommarlovet här och den vackra blomstertiden.
Jag har semester från mitt "systerjobb" i några veckor.
Så nu ska jag njuta av varje sekund och verkligen ta vara på livet & tiden.

Kärlek från Stinas Lilla Rum♥


2 kommentarer:

Arja sa...

Halloj! Alingsås låter jätte mysigt..då måste ni åka till karamellkungen och köpa godis också...superbilligt :O) Självklart ses vi på fredag ;O)
Japp, nu åker jag till jobbet...
ha en fin fin dag kram Arja ♥

Anonym sa...

Njut, sitt på altanen och koppla av....I dag ska jag bjuda 4 damer på kaffe i växthuset.Annars är det rensning i grönsakslandet.Mor.