onsdag 10 augusti 2011

Vila....

Det var doktorns råd:
Vila, vila och åter vila.
Ja, ett recept på nässpray med kortison fick jag ju också.
Vilken tur då att jag har ett härligt rum att vila i.
Skriver ju ofta här om min altan.
Men ett bättre namn är:
Stinas Lilla Rum för Välbefinnande
Och vila.


Gosiga kuddar att vila huvudet på.
Och det ska jag göra nu.
Har köpt mig en Marabou 70% Dark.
Samt vitaminer i massor.
Hoppas att det ska hjälpa mitt immunförsvar att bli starkare.

Kärlek från Stinas Lilla Rum

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du blir bra snart,vi längtar efter dej,Annie och Annelie är hemma en sväng idag.Mor

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu. Vilken fantastiskt altan,vila är ibland bästa medicinen.
kram eva/skapa

Arja sa...

Oj,oj,oj hoppas att du har kryat på dig ♥. Men massor av fina bilder du fotat av din härliga altan. Vet ju hur mysigt du har det där. Som sagt vi ses imorn :O)
kram kram Arja ♥