tisdag 9 augusti 2011

Hemmadag idag

Nja, inte riktigt.
Ett besök hos doktorn ska det bli.
Vill ju inte vara mer förkyld nu.
Det räcker.
Men förutom en liten resa till vårdcentralen,
ska jag vara hemma och vila.
Göra några smycken i krympplast.
Det är avkoppling det.
Ska visa dom sedan.
Men först några bilder från sommaren.
Börjar med Apladalen.
Hade en fantastisk vecka där.
På landet gosade vi med dessa sötnosar.
Åh, min goe Elias, du är bäst!
Ja, kattungarna är inte så pjåkiga heller:-)
Bilder från Marieholm.
Där är öppet onsdagar kl 14-20.
Ett 25-tal hantverkare ställer ut där.
Ta gärna en tur dit.
Ligger utanför Gnosjö.
Gott hembakt fika finns att köpa.
Och glass.
Näe, vad tråkigt att inte må bra.
Hade så många planer.
Men:
Livet blir aldrig som man tänkt sig.
Kanske är bra.
Då får man tänka om.
Och tid att tänka har jag gott om nu.
Kan ju inte göra mycket annat.
Mest tänker jag på min butik.
Många tankar.
Får inte plats här.
Skulle fylla hela bloggen, hihiiii.
Nya idéer.
Planer.
Nytt pyssel.
Spännande.

Kärlek från Stinas Lilla Rum

2 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Hej

Vad mysigt det är att kolla vad du har för dig ...
Jag gillade din butik så mycket när vi var där ( 4 Kalmar tjejer ) då vet du nog vilka vi var Magnolia butiken bleknade efter vi hade besökt dig .......
Hoppas du kryar på dig .....

Kram
//anneli

Victoria sa...

Det mesta bleknar efter att ha varit i Skafferiet! :o) Jag var så saligt glad efter att ha varit nere hos dej en stund igår. En kort stund som gjorde så mycket gott!
Prata lite med Ulrica gav ny inspiration och det jag kom hem med i påsen gav likadant! :o)
Härligt att kunna åka iväg helt själv en stund...det är Livet för mej.
Nu ska du krya på dej så är du snart på benen igen! Under tiden:
Peace, love & understanding <3