torsdag 4 augusti 2011

Kvällsmys♥

med loppisfynd.
Det är fint det.
Om jag mår bättre idag?
Njae, egentligen inte.
Men rösten är på väg tillbaka.
Och jag kunde vara i butiken:-)
Men nu är jag hemma.
Med tända ljus på altanen.



Nya fynd.
Bricka.
Söta koppar med fat.
Underbart ljus.
Ett fat med nykokta morötter.
Nyupptagna från landet.
Små & söta.
Smakar som karameller.
Lite persilja och smör.
Mums!

Snart dags för min kvällsmedicin igen.
Hostmedicin (låg dos)
Det bästa: Kamomillte & honung smaksatt med eucalyptus.

Kärlek från Stinas Lilla Rum


3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du mår bättre. Det är så inspirerande att kika in i "Stinas lilla rum". Tyvärr blev det ingen resa neråt på semestern och på tisdag börjar jag jobba. Marias tur att ha semester i 2 veckor.
Jag hoppas vi ses på Formex iallafall, vi kan väl höras av innan. Behövs husrum,så finns det här.
kram eva

Anonym sa...

Mys ikväll med ljus, det har regnat så i dag, kokat saft och sylt..Mor.

Anonym sa...

nu har vi bakat kanelbullar och kollar igenom din fina blogg! kramstråkeved