onsdag 31 augusti 2011

Tjohooooo♥

Jag mår så mycket bättre.
Piggare och ingen förkylning.
Glad!!!!!!!

På vägen upp till andra våning i mitt hus finns denna lilla "smutt".
Malin gjorde den fin i våras.
I våras.
Men nu är det ju höst.
(Mamma, såga ut höst till mig)
För mig känns det lite som:
Vår----->Höst
Sommaren bara försvann.
Lite beror det på att jag sov i nästan 4 veckor.
Eller sov & sov, jag var trött och hade ont i halsen.
Nu är det i alla fall på väg mot höst.

I våras hände något mycket sorgligt.
Men det skriver jag inte om än.
Har lovat Malin att hon får göra det först.
Men det har påverkat mig.
Fått mig att inse att vissa saker är viktigare än andra.
Har liksom varit i mitt djupaste rum och möblerat om.

Nu är det snart höst.
Och jag har två högskolebarn nu.
Vad innebär det tidsmässigt?
Att jag snart fyller...................................45 år.
Hihihiiiiiiiiiii, är det möjligt.
Jag var ju nyss 25........
Är så stolt över Malin & Oscar.
Så klart är jag stolt äver Mini också.
Mina guldklimpar♥

I helgen ska jag till Stockholm.
Gå på mässa.
Formex.
Så nu förbereder jag för detta.
Den stora frågan:
Vad ska jag ha på mig?
Har hängt upp lite olika alternativ i klädrummet.
Ett set i grått.
Ett set i rosa.
Och så lite vitt, spets & volang.
Tror nog att jag får till det.
Vill ju vara fin:-).

Snart ska jag sätta mig och äta en god frukost på altanen.
Solen skiner idag.
Sedan ska jag till ett annat viktigt Rum:
Butiken
Ännu ett Rum För Välbefinnande.
När jag öppnar dörren till butiken så slår doften emot mig.
En doft av en underbart rogivande miljö.
Precis som på altanen.

Kärlek från Stinas Lilla Rum♥




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag sågar Höst idag...En grupp från hillerstorp ska komma och vi ska bjuda på kaffe och dopp i växthuset, hoppas det håller uppe.Packar för Marieholmsdagen på lördag. Häls. Mor