onsdag 19 januari 2011

Vilken kväll.....

...............helt enkelt superkul.
Att vara på plats i Scandinavium för att se handboll live.
Mini tyckte också att det var roligt, han hejade och sjöng.
Sedan vann dom ju inte :-(.....men det vara kul ändå.
Stämningen var verkligen på topp.
Nästa gång sverige spelar så sitter jag på ett hotellrum och kollar.
Det är ju inte fel det heller:-)
Jag ska ju till Stockholm i hela 3 dagar, åker imorgon och hem på lördag.
Bio är bokad på Heron (500 platser) Ja, jag har ju inte bokat alla.....
Också är det mässa.....den underbara Formex.
Där ska jag gå runt bland alla godsaker och mysa.
Jag ska packa snart, vill ju vara fin i den stora staden.
Min nya tunika, det var Mini som valde den, ska jag ha på mig ena dagen.
Det är en stinatunika som ser ut som en gräddbakelse. Sånt gillar jag!
Volanger & spets
Bjuder på två bilder idag.

Här är vi samlade innan matchen
 
Jag & mini
När jag kommit hem ska jag skriva hur det var i Stockholm.
Kram Stina

1 kommentar:

Arja sa...

Hejsan! Visst är det en upplevelse live... synd att dom inte vann. Du får ha det bäst "balkelsen" när du strosar runt på mässan. Ta några fina bilder och visa när du kommer hem. Kör lugnt så ses vi på Tisdag...men vi höres av innan.
kram kram Arja