torsdag 13 januari 2011

Snart mässa i Jönköping

Hejsan!
Ett litet inlägg så här på morgonen.
Jag ska på mässa. En lite lagom mässa med lagom med utställare.
De bjuder på mat & dryck också.
Där ska jag gå omkring och njuta av alla godsaker och köpa in några till min söta butik.
Efter mässan blir det A6 och IKEA.
En heldag med andra ord.
Ska bli härligt.
Igår hade jag planerat för ett lååångt inlägg här.
Men så var det ju handboll och vad hände sedan.
Jo, som vanligt somnade jag i soffan, hihihihiiiiii.
Tvingade mig upp för att göra mig i ordning för natten och gick och la mig.
Somnade direkt!
I alla fall så var gårdagen underbar.
Fördelen med att ha en söt butik är alla möten med kunderna.
Har träffat en ny vän genom butiken: Arja
Men det finns mer fördelar med butiken, där är härligt att vara.
Igår ändrade jag om och det blev bra.
Min butik är ett av mina Rum. Inrett med kärlek och "mitt lilla skötebarn".
Nej, nu ska jag göra mig fin & gå på mässa.
Ska bli spännande att se vårnyheterna.
Kanske skriver jag lite ikväll.

Kram Stina

1 kommentar:

Arja sa...

Hej vännen! Har du fixat i "skafferiet" igen... hur orkar du? Kan du inte ge mig lite av din energi, snällaaaaaaa. Fredag, jag är "dödstrött" idag!!! Men,men lite vila och även jag piggnar till hahahaaa. Härligt att strosa runt på mässa, A6, IKEA... är jag avis NOT... hm, ja massor ;O) "Men vad är Jönköping" om man jämför med ett stökigt hem i Hillared hihihi.
Ha även en underbar kväll.. det tänker jag ha, hahahhaaaa.
kraaaaaaaaam Arja