söndag 16 januari 2011

Idag....

....så gör jag i ordning i det rum som ska bli mitt kombinerade pysselrum/klädrum. Låter det konstigt?
Under hösten är det omgjort i halva källaren. Nytt badrum/bastu och ett stort ljust rum där både garderober och mitt pysselskrivbord får gott om plats. Det kommer att bli bra när allt är i ordning.
Tyvärr är jag inte nöjd med jobbet snickarna gjorde.
Det kanske kan bli något för fuskbyggarna i TV 4.
Nu har jag suttit en stund och läst igenom gamla papper/kort från många år tillbaka.
Lite nostalgi. Lätt att fastna och tänka tillbaka på tiden för så där en 25 år sedan. 
Men, nu har jag inte tid att fördjupa mig i detta, för nu är dags för skidskytte.

Kram Stina

1 kommentar:

Arja sa...

Halloj vännen!
Inte skall du behöva tränga in dig i gaderoben hahahaaa för att pyssla. Eller har du röjt och slängt ut kläderna dina du Stina fina ;O) Själv skall jag ta hand om degen som jäser... inte jag haha utan bröddegen. Emanuel skall hjälpa mig att baka frallor.
Kraaaaaaaaam Arja