söndag 27 februari 2011

Kryssning♥

Min första kryssning på Östersjön.
Med Malin.
Med Cinderella.
Och en massa is....hahahaaaa...
Det har varit underbart.
Kunde nästan tro att vi är på expedition Nordpolen, eller nåt......
Min söta Malin.
Du är bäst.
Hennes kommentar på bussen när jag beklagade mig över en dag som inte blev bra:
Malin: "Jaha, alla dar kan ju inte vara perfekta.
 Säger hon på sítt alldeles lättsamma positiva sätt.
Då kan jag bara bli glad och skratta åt allt.
Malin kommer att bli en fantastiskt coach (det är du ju redan),
men du lyser verkligen upp dagen med din närvaro.
Båtresan bjöd på fantastisk mat, blev verkligen överraskad av allt det goda.
Kvällens höjdpunkt var efterrättsbuffén.
För en Stina som älskar sött.
Så vad sägs om de här godsakerna som jag köpte i Taxfree-butiken.
Odd Molly....äntligen.
Ett par vita skor.
Vem trodde annat....hihihihiiiiii.
Från hytten.
En funderande Stina.
En glad Stina.
En ledsen Stina.
En tacksam Stina.
Det ryms mycket i oss........
Vi har en utsida och en insida......
Med kärlek
Stina

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh va mys vi hade det:D du är bäst mamma!! jättefint inlägg:)

Anonym sa...

Det verkar roligt,men vi tycker bättre om SPA.Mor

Arja sa...

Halloj vännen! Nu börjar jag bli riktigt orolig. Är du kvar på kryssning och en klonad Stina står i butiken. Nu börjar poletten falla på plats Vännen min gottar sig.. massor av goda drinkar, svindlande danser, gott fika mm. och i skafferiet står "kloningen" med en surläpp hihi. Nu får du allt ta och uppdatera så vi vet att du är tillbaks!!!!!
kramelikram Arja ♥