lördag 19 februari 2011

Glad♥

I måndags när jag var i butiken blev jag verkligen överraskad.
Två av mina härliga kunder kom med detta:
Från Maria fick jag tulpaner.
Från Annika fick jag en strut med Åre choklad.
Jag som älskar blommor & sött.
Vilken kväll, tänk så glad jag blev. Ända in i ♥.
 Och lika glad blev jag när jag kom hem.
I postlådan låg ett kort från en annan av mina härliga kunder: Victoria.
Tusen Tack till Er!
Tack även till Ulrica som kommer med små överraskningar och
Arja, för att Du kommer och förgyller tillvaron i butiken med ditt härligt positiva sätt.
Love u all♥.
------------------------------------------
I tisdags åkte vi till Småland.
Ett ord: UNDERBART
Där grillade vi korv, men "hualigen" vad kallt.
Efter ett låååååååångt besök i verkstaden där jag plockade ihop pyssel började vi pyssla.
Vi tyckte att mormor behövde lite nytt att visa upp i butiken.
Så här såg köksbordet ut!
Vi hade så roligt, Mini var också med.

Vill du se hur det blev, gå då in på denna blogg:
__________________________________
Igår pysslade jag hela kvällen, alldeles ensam i min butik.
Vill du se vad jag gjorde får du gå in på denna blogg:
____________________________________

Nu mina vänner ska jag snart till min söta butik.

Med kärlek
Stina♥

Inga kommentarer: