tisdag 1 november 2011

Min familj m.m

Hej!

Nu är jag lite äldre än sist.
Stolt 45 åring.
Tacksam över varje dag.
Tacksam över mina älskade barn.

Mums för kräftsoppa.
God mat.
Trevligt sällskap!


Finfina kort fick jag, handgjorda av mina vänner.
Elias är en mästare på att bygga med lego.
Gissa vad han helst vill ha i julklapp.
Elias: "Om du har köpt ett sådant där hus så vill jag ha det på julafton".
Min lille gullegris........du är så söt!
Vi väntar ju hem Oscar.
Igårkväll pratade vi om julen då sa Elias:
"Det bästa är ändå att Oscar kommer hem"
Oj, oj vad han längtar efter storebrorsan.
Har jag nämt tidigare att jag älskar glitter & prosmor.
Tror det:-)
I vår familj skrattar vi mycket och hittar på bus.
Fick tag i heliumballonger.
Så Malin tog sin onepiece och en ballong.
Jag skrattade så jag nästan.........på mig.
Sedan andades vi in innehållet och pratade och sjöng.
Då skrattade vi ju ännu mer.
Tokroligt!

Kärlek från Stinas Lilla Rum

Inga kommentarer: