tisdag 20 september 2011

Puh, äntligen....

Hej & hå.....
Vilken "sjåå" jag har haft med att logga in här.
Men nu äntligen så har allt löst sig.
Och jag kan skriva igen.
Tänk, när tekniken inte fungerar.
Är jag beroende?
Både och.
För butikens del är det ju viktigt att nå ut med snabb info.
Och då är bloggandet bra.
För egen del är det roligt.
Att sitta och reflektera en stund.
Skriva ner några tankar.
Men inte så att jag måste.
Tycker om när det är helt teknikfria dagar.
Alltså utan dator & tv.
Så lugnt allt är då.
Så mycket annat jag hinner med.
Idag regnar det.
Gör inte mig något.
Ska strax hämta mini.
Sedan ska vi vara i butiken.
Mini leker.
Jag packar upp nytt.
Och donar & myser.

Visar två bilder från butiken idag.
Det blev bra med den nya "gamla" kassa-apparaten.
Att tänka på miljön är viktigt.
Min butik är inredd till ca 95 % med "gamla" möbler m.m.
Åter i Bruk så att säga.
Snart är hemmet det också.
Gammalt blandas med lite nytt.
Kärlek från Stinas Lilla Rum♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så bra i regnet.Sågar Godjul och en massa andra bokstäver. Mor.

Arja sa...

Hej bästaste Stina!
Kul att du kom in... i din blogg♥


kram kram Arja ♥